مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع بیش از ۸ هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان در نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طرح فرشتگان رحمت با مساعدت خیران، سبد‌های ارزاق تهیه و میان خانواده‌های نیازمند از پیش شناسایی شده توزیع می‌شود.
فلاح با اشاره به این که ۸ هزارو ۵۸۷ سبد غذایی به ارزش ۱۱ میلیاردو ۱۶۰ هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد گفت: این طرح در راستای خدمت به محرومین جامعه خصوصا زنان بی سرپرست، معلولین، سالمندان، خانواده‌های زندانیان و افراد بی سرپرست است.
وی در ادامه به اجرای طرح نیابت و بهره وری ۲۹۶ نفر از خدمات این طرح در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح نیابت نیز اعضای داوطلب با انجام اموری، چون سرکشی به سالمندان و یاری رساندن در انجام امور مختلف نقش نیابتی فرزندان آنان را ایفا می‌کنند.
رضا فلاح با اعلام این که ارزش اجرای طرح نیابت ۳۰۲ میلیون ریال است تصریح کرد: ۲۳۴ نیروی داوطلب در مجموع در ۲۲۵ مورد ویزیت رایگان و توزیع ۲۷۵ بسته بهداشتی نقش داشتند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از توزیع بیش از ۳ هزار بسته و بروشور فرهنگی در قالب طرح مروجین سلامت در ۲۸ پایگاه خبر داد و گفت: بر اساس این طرح اعضای داوطلب در مناسبت‌های گوناگون نسبت به فرهنگ سازی امور در میان اقشار مختلف اقدام می‌کنند.
طرح فرشتگان رحمت و نیابت ویژه ایام نوروز از ابتدای اسفندماه ۹۶ آغاز شده است.
انتهای پیام/ی

توزیع بیش از ۳ هزار بسته و بروشور فرهنگی در قالب طرح مروجین سلامت

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار