نماینده مردم کرمان و راور گفت : در روستاهای زلزله زده و محروم گزک و گورکانی در راور ۳۶ واحد زلزله زده به مرحله فنداسیون رسیده است.

۳۶ واحد زلزله زده به مرحله فنداسیون و ۲۶ واحد هم به مرحله سقف رسیده استبه گزارش خبرنگار  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاهای زلزله زده و محروم گزک و گورکانی در راور گفت :۳۶ واحد زلزله زده به مرحله فنداسیون و ۲۶ واحد هم به مرحله سقف رسیده است.

وی افزود : واحد زلزله زده به مرحله فنداسیون و ۲۶ واحد هم به مرحله سقف رسیده است و طبق قول فرماندار تا پایان خرداد تحویل داده خواهد شد.

زاهدی گفت : طی صحبت با رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقرر گردید که بنیاد مسکن ریز محاسبات خانه های زلزله زده در حال ساخت را به سرپرستان خانوار قرار دهد تا درصورت حمل و نقل مصالح ساختمانی، خانوارها خود تصمیم بگیرند.

وی افزود :طی صحبت با رییس بنیاد مسکن راور مقرر گردید زمینی به جوانهای مستعد در منطقه زلزله زده راور واگذارشود تا بتوانند پناهگاهی برای خود بسازند.

زاهدی دررابطه با تخریب قسمتی از خانه های یا حصارهای خانه گفت :مقرر گردید ۱۲ میلیون وام به این افراد داده شود تا بتوانند خانه های خود را تعمیر نمایند.

در ادامه بازدید زاهدی از شرکت تعاونی بخش کوهساران که فروریخته و قادر به ارائه خدمات به مردم نیستند و دغدغه بزرگی برای مردم شده است قرار شد فردا صبح کانکسی موقت از طرف بنیاد مسکن به ایشان واگذار و با واگذاری وام هرچه سریعتر ساختمان شرکت تعاونی ساخته و ارائه خدمات ب مردم به شکل سابق برگردد.

وی در ادامه از پایگاه هلال احمر بخش کوهساران بازدید و باتشکر از تلاشهای شبانه روزی این پایگاه گفت : با پیگیری های انجام شده و با کمک فرماندار راور مقرر گردید درسال جاری یک دستگاه خودرو نجات به این پایگاه اهدا گردد.

انتهای پیام /س

برچسب ها: زلزله ، اخبار استانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار