مرادی گفت:آخرین مهلت برای دریافت کارت ملی هوشمند در کشور تا پایان خرداد ماه سال جاری اعلام شده است و تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

مهلت تعویض کارت ملی هوشمند به هیچ عنوان تمدید نمی شودمرادی،مدیر کل ثبت احوال قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛با اشاره به این که سرعت،امنیت و به روز رسانی اطلاعات هویتی از ویژگی های کارت ملی هوشمند است،گفت:تا پایان سال 96 تعداد 239هزار و صد و سی و هشت نفردر سامانه ی ثبت احوال ثبت نام نهایی کرده اند،که از این تعداد 213هزار وصد و سی و یک کارت صادر و 208 هزار و هفتاد و نه کارت تحویل داده شده است.

وی با اشاره به جمعیت واجدالشرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند افزود:جمعیت 15 سال به بالای استان قم 883 هزار و 114 نفر است طبق آخرین آمارها تا پایان سال گذشته ،61 درصد از شهروندان در طرح کارت ملی هوشمند مشارکت داشته اند.

مرادی با تاکید بر این که آخرین مهلت برای تعویض کارت ملی خرداد ماه سال جاری در کشور اعلام شده است،گفت: متقاضیان برای پیش ثبت نام باید به سامانه ی ثبت احوال به نشانی www.ncr.ir مراجعه نمایند .

وی یادآور شد: برای تکمیل مراحل ثبت نام و تهیه کارت ملی هوشمند 19 دفترپیشخوان و سه پست مرکزی،میدان مطهری و پردیسان فعال است.

مدیر کل ثبت احوال قم بیان کرد:برای رفاه حال شهروندان بالای 65 سال که توانایی جسمی و حرکتی ندارند وهمچنین افراد ناتوان دو ایستگاه سیاربرای ثبت نام در درب منازل در نظر گرفته شده است،متقاضیان واجد شرایط گفته شده می توانند با شماره تلفن 38909390تماس بگیرند.

مرادی در پایان با توجه به مجهز شدن برخی سازمان ها به فناوری ای تی ام همچون سازمان ثبت اسناد، برای سرعت در انجام امور از شهروندان جا مانده در طرح کارت ملی هوشمند تقاضا کرد هر چه سریع تر نسبت به تعویض کارت ملی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

آخرین خبرها در مورد کارت ملی هوشمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار