رئیس‌جمهور آمریکا در تلاش برای انتصاب وزیر انرژی دولتش به سمت وزارت امور کهنه‌سوران این کشور است.

اخراج یکی دیگر از وزرای دولت ترامپ در راه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در نظر دارد «دیوید شولکین»، وزیر امور کهنه‌سوران، را که با برخی ناآرامی‌ها در درون وزارتخانه خود و اتهامات تازه در خصوص استفاده از یکی از اعضای تیم امنیتی خود برای امور شخصی روبرو است، از سمت خود برکنار کند.

منابع مطلع در کاخ سفید اعلام کردند ترامپ از انتقال ریک پری، وزیر انرژی آمریکا به وزارتخانه کهنه‌سربازان سخن به میان آورده و معتقد است دیوید شولکین به عامل حواس پرتی دولت تبدیل شده است. این دو منبع اعلام کردند که مجاز به بحث بیشتر درباره جزئیات مسائل داخلی کاخ سفید نیستند.

شولکین بابت سفرش به اروپا و مدیریت وزارت کهنه سربازان با چند مورد تحقیقاتی روبروست. با این حال او همواره بابت عملکردش از جانب دونالد ترامپ مورد تقدیر گرفته است. این اخبار پس از آن منتشر شد که ترامپ روز سه‌شنبه رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا را از سمت خود برکنار کرد.

به گفته یکی از مقامات کاخ سفید رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه این مساله را با ریک پری در میان گذاشت، اما هنوز این سمت را به او پیشنهاد نداده است. سخنگوی پری نیز تاکنون در این باره اظهارنظر نکرده است.

 این مقام کاخ سفید افزود: ترامپ از دست وزیر کهنه‌ سربازان عصبانی است. ترامپ به تغییر ناگهانی نیروهایش شناخته شده است.

انتهای پیام/

وزیر امور کهنه‌سوران آمریکا برکنار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار