به تازگی یک بیلبورد در خیابانی در فلوریدای آمریکا نصب شده که انجمن ملی سلاح را یک «سازمان تروریستی» توصیف کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، به تازگی یک گروه سیاسی به نام «سگ دیوانه» یک بیلبورد در شهر «پنساکولا» در ایالت فلوریدای آمریکا نصب کرده که روی آن نوشته شده است: «انجمن ملی سلاح یک سازمان تروریستی است.»

این گروه سیاسی به طور معمول بودجه لازم برای نصب اینگونه بیلبوردها علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نامزدهای حزب جمهوری خواه، را تامین می کند.

انجمن ملی سلاح آمریکا، یک سازمان تروریستی شد+ تصاویر

انجمن ملی سلاح آمریکا، یک سازمان تروریستی شد+ تصاویر

شایان ذکر است، انجمن ملی سلاح آمریکا روی مقامات ارشد آمریکا و کنگره نفوذی گسترده دارد و همواره مانع از تصویب قانونی علیه حمل آزادانه سلاح در این کشور می‌شود.

به دنبال تیراندازی مرگبار در مدرسه ای در پارکلند فلوریدا 17 نفر کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند. در پی این تیراندازی، دانش آموزان و معلمان زیادی در اعتراض به آزادی حمل سلاح تظاهرات برگزار کردند. همچنین فعالان زیادی خواستار اعمال محدودیت هایی در حمل سلاح شدند.

پس از این تیراندازی مرگبار، هر روز بر فهرست شرکت هایی که ارتباط خود را با «انجمن ملی سلاح» قطع می کنند، افزوده شده است. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت هواپیمایی «دلتا ایرلاینز» آمریکا اشاره کرد. این شرکت هواپیمایی پیشتر تخفیف های ویژه ای را برای اعضای «انجمن ملی سلاح» در سفرهایشان تعیین کرده بود که چند روز پیش این تحفیف ها را متوقف کرد.

این نخستین بیلبورد نصب شده در خیابان‌های آمریکا در اعتراض به آزادی حمل سلاح نیست. چند روز پیش هم یک بیلبورد در لاس وگاس نصب شد که روی آن نوشته شده بود: «یک کودک مدرسه ای را با پرداخت 29 دلار بکشید!» روی یک بیلبورد دیگر در ایالت کنتاکی آمریکا هم نوشته شده بود: «انجمن ملی سلاح را بکشید.»

به دنبال تیراندازی مرگبار فلوریدا و اعتراضات گسترده، دونالد ترامپ به جای ارائه یک راهکار برای مقابله با تیراندازی های گسترده در آمریکا، پیشنهاد مسلح کردن معلمان را مطرح کرد. وی حتی گفت که به معلمانی که اسلحه به دست بگیرند، پاداش هم خواهد داد! این در حالی است که حتی ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا هم اعلام کرد که مطمئن نیست مسلح کردن معلمان راهکار درستی باشد.


انتهای پیام/

نصب بیلبوردی در فلوریدا علیه انجمن ملی سلاح آمریکا+ تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار