غفاری گفت: قیمت کاغذ به ثبات رسیده و میزان آن نسبت به سه هفته پیش تغییری نکرده است.

بازار کاغذ ثبات قیمت را تجربه می کند

جلیل غفاری رئیس اتحادیه صحافان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص قیمت کاغذ گفت: هم اکنون قیمت کاغذ به ثبات رسیده و میزان آن نسبت به سه هفته پیش تغییر زیادی نکرده است. بر طبق آخرین خبری که از قیمت کاغذ دارم، می‌توانم بگویم قیمت آن به حدود 90 هزار تومان در هر بند رسید.

وی افزود: اتحادیه صحافان همین هفته جلسه‌ای با شرکت سازنده شهرک‌های صنعتی دارد و قرار است، در هفته جاری یا آینده تفاهم نامه ای را با این شرکت امضا کند. این تفاهم نامه در خصوص احداث شهرک صنعتی برای اتحادیه صحافان خواهد بود. نخستین جلسه اتحادیه صحافان با شرکت سازنده شهرک های صنعتی در روز دوشنبه همین هفته برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ قیمت کاغذ از یک هفته پیش از هفته کتاب سال جمهوری اسلامی ایران افزایش پیدا کرد و از آن زمان تا کنون با افزایش و کاهش قیمت مواجه بود. پس از آخرین تغییر قیمت تا کنون شاهد ثبات در این بازار بودیم. برطبق گفته رئیس اتحادیه صحافان قیمت کاغذ به قیمت واقعی خود رسیده است و کاهش بیشتر قیمت آن برای وارد کنندگان کاغذ به صرفه نخواهد بود. بخش اعظمی از بازار کاغذ ایران را کاغذهای وارداتی تشکیل می دهد.

 

انتهای پیام/

 

ثبات در بازار کاغذ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار