از ابتدای سال تاکنون ۳۶۵ میلیارد تومان به متقاضیان دریافت تسهیلات تولیدی که در سامانه بهین یاب نام نویسی کرده اند، پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۸۷ فقره تسهیلات بانکی با ۳۶۵ میلیارد تومان به متقاضیان دریافت تسهیلات تولیدی که در سامانه بهین یاب نام نویسی کرده اند، پرداخت شده است.

وی افزود این تسهیلات اعطایی به ۸ پرونده با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در بخش کشاورزی،۱۶۰ پرونده با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بخش صنوف و ۲۳ پرونده با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در بخش صنعت پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با توجه به بسته شدن سامانه بهین یاب متقاضیانی که در زمینه صنعت، معدن و کشاورزی خواهان دریافت تسهیلات بودند و در سامانه نام نویسی کردند برای تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان مراجعه کنند.

خلیل قاسمی افزود: از هفته پیش که اعطای تسهیلات به بخش گردشگری درسامانه بهین یاب فعال شده است، برای ۲۸ پرونده ۱۴۵ میلیارد تومان در کارگروه مصوب شده است.

وی گفت:متقاضیان تسهیلات رونق گردشگری می‌توانند تا پایان سال در سامانه بهین یاب برای تشکیل پرونده و اعطای تسهیلات بانکی نام نویسی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: بانک‌ها با توجه به دستورالعمل کارگروه رفع موانع تولید نسبت به اعطای تسهیلات برای فعالان اقتصادی استان اهتمام ورزند.

علی رئوفی گفت: بهترین راه حل برای کاهش تورم و ایجاد اشتغال رونق تولید و افزایش صادرات غیرنفتی است.

انتهای پیام/ف

پرداخت تسیلات بانکی به متقاضیان هرمزگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار