با پرداخت تسهیلات 60 میلیون تومانی صندوق توسعه دریایی، هزار فرصت شغلی در هرمزگان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، عبدالمجید رضوانی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور در هشتمین جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی هرمزگان در بندرعباس گفت:با پرداخت تسهیلات 60 میلیون تومانی صندوق توسعه دریایی، هزار فرصت شغلی در هرمزگان ایجاد می شود.

وی افزود:این تسهلات در زمینه راه اندازی صنایع سبک و کوچک دریایی و به جوانان جویای کار پرداخت می شود .

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور گفت: این تسهیلات با بهره کم برای مشاغل مرتبط با دریا مانند صیادی و تامین شناورهای کوچک پرداخت می شود.

عبدالمجید رضوانی افزود: سهمیه اختصاصی هرمزگان امسال از محل این تسهیلات هزار فقره است که متقاضیان می توانند برای دریافت آن به دفتر صندوق توسعه صنایع دریایی در استان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه این صندوق به 7 استان ساحلی خدمات ارائه می دهد، افزود: برای حمایت از ظرفیت های دریایی هرمزگان در صورت توانمندی افراد متقاضی و همکاری بانک ها سقف 60 میلیون تومانی تسهیلات افزایش می یابد.

استاندار هرمزگان نیز در این جلسه گفت: در بخش طیور و مرغداری در استان بیش از 200 مرغداری فعال وجود دارد که باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال واحدهای غیرفعال هم به چرخه تولید بازگردند.

فریدون همتی گفت: با راه اندازی واحد تولید جوجه یک روزه، زنجیره توسعه طیور در استان کامل می شود و هزینه تمام شده تولید گوشت مرغ در استان کاهش می یابد.

وی افزود: تعهد استان در زمینه ایجاد گلخانه نیز تا پایان سند چشم انداز بیست ساله کشور در سال 1404 پنج هزار و 500 هکتار است که با توجه به ظرفیت های استان تا پایان برنامه ششم تا سال 1400 محقق می شود.

استاندار هرمزگان از دستگاه های اجرایی استان خواست عملکرد و خدمات خود را بوسیله شبکه استانی خلیج فارس به اطلاع مردم برسانند و شبکه خلیج فارس نیز خدمات و پیگیری های دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات مردم را اطلاع رسانی کند.

انتهای پیام/ف

ایجاد  فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات درهرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.