امسال 900 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در هرمزگان اختصاص یافته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت : امسال 900 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در هرمزگان اختصاص یافته است .
وی افزود:این تسهیلات ارزان قیمت و قرض الحسنه برای بخش‌های مشاغل خرد و خانگی، روستایی و عشایری است .
فریدون همتی افزود : از این اعتبار برای هر یک از دستگاه‌های اجرایی سهمی مشخص شده که باید از آن برای اشتغال مردم و کمک به بخش خصوصی استفاده شود.
وی گفت : دستگاه های اجرایی موظف هستند برای پشتیبانی، آموزش، تهیه مواد اولیه، جمع آوری محصولات تولیدی و ایجاد بازار فروش تشکل‌هایی برای گروه‌های هدف ایجاد کنند تا با کمک چنین مجموعه‌ای کار اشتغالزایی، مستمر، زنده ، پویا و دائمی باشد.
استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می تواند حدود چهار هزار شغل در استان ایجاد کند، افزود: دولت حقوق شش ماه و درصورت جذب آنان حق بیمه این نیروها تا دوسال رابه واحدهایی که این افراد را به کار گیرند، پرداخت می کند.
همتی از طرحی برای شبانه‌روزی کردن بازار بندرعباس خبر داد و گفت : این کار می‌تواند اشتغال خوبی به استان هرمزگان ایجاد کند.
وی افزود: این طرح در شورای تامین استان مطرح و مصوب می شود و در هفته‌های آینده به صورت رسمی ابلاغ می‌شود تا اماکن و نیروی انتظامی نیز همکاری لازم را برای اجرای این طرح داشته باشند.

انتهای پیام/ز

اختصاص 900 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.