بهرام رادان مشعل المپیک را حمل کرد

بهرام رادان به عنوان یک از نماینده‌های کشور در بین چهره‌های حمل‌کننده مشعل المپیک توکیو در این گروه حضور دارد.

بهرام رادان ویدئویی به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی و دومین دوره بازیهای المپیک با عنوان المپیک زمستانی پیونگ چانگ 24 ژوئیه تا 9 اوت  سال 2020 در توکیوی ژاپن برگزار خواهد شد.

در این بین روشن کردن مشعل المپیک، حمل آن در مسیرهای تعیین شده و روشن نگه داشتن آتش در طول برگزاری مسابقات،  یکی از مراسم‌ تماشایی این مسابقات است.

مشعل ابتدا به شهر دلفی ( مرکز دنیا ) منتقل و پس از چندین ساعت شعله‌ور ماندن در نهایت  روز 31 اکتبر طی مراسم ویژه‌ای در آتن  به مقامات کره جنوبی تحویل داده می‌شود.

در المپیک 2020 توکیو شرکت سامسونگ، به عنوان یکی از حامیان المپیک زمستانی 2018 با انتخاب هزار و 500 حمل کننده برای مشعل المپیک زمستانی کره جنوبی را بر عهده داشت. سامسونگ با راه‌اندازی کمپینی جهانی، شخصیت‌های الهام بخش و موثر در هر کشور را به حمل مشعل دعوت کرد.

در کشور ما، 9 چهره ورزشی، فرهنگی، علمی و اجتماعی توسط سامسونگ به کره جنوبی اعزام شدند تا در این رخداد بزرگ ورزشی شرکت کنند. فروغ عباسی، بهرام رادان، عظیم قیچی‌شاز، حسن میرزاحسینی، سیروس انتخابی، رضا عابدینی، بهناز شفیعی، سارا داستان، هلیا باغبان، هایده شیرزدای حمل مشعل را بر عهده گرفته‌اند. بهرام رادان بازیگرسینما، تئاتر و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرام خود لحظاتی از این رخداد بزرگ ورزشی را به نمایش گذاشت.

گفتی است؛ قرار است این مشعل تا 20 بهمن‌ماه توسط 7 هزار 500 نفر از 95 کشور جهان به مدت 101 روز در 17 شهر کره جنوبی حمل شود. پیشتر در بازیهای المپیک لندن، مشعل 70 روز گردانده شد، در ریو 95 روز و در برزیل 12 هزار نفر درگیر حمل مشعل شدند.

 

بهرام رادان ویدئویی

 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار