فیلمبرداری «پاسیو» نخستین فیلم بلند مریم بحرالعلومی در خيابان آزادى تهران به پایان رسید.

فيلمبردارى «پاسیو» به پایان رسیدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه؛ فیلمبرداری فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی که با ضبط سکانسی با بازی محدثه حیرت در بازار تهران آغاز شده بود، با شب‌كارى در لوکیشنی واقع در خيابان آزادى تهران به پایان رسید.

تدوین این فیلم که همزمان با فیلمبرداری توسط سینا گنجوى انجام می‌شد، همچنان ادامه دارد و پس از پایان تدوین، وارد مراحل فنى ديگر خواهد شد.

«پاسيو» كه قصه‌اى زنانه را در بستر شهر روايت مى‌كند، بر اساس فیلمنامه‌اى با عنوان «زنگ پشت بام» نوشته حامد قاسمی مقابل دوربين رفته است.

این فیلم، اولين تجربه بلند مريم بحرالعلومى در مقام كارگردان است. او تحصيلكرده رشته سينما و عضو انجمن برنامه‌ريزان و دستياران كارگردان خانه سينماى ايران است كه بعد از ساخت چند فيلم كوتاه داستانى و تجربى، «پاسيو» را به تهيه‌كنندگی سيد امير سيدزاده به عنوان اولين فيلم بلند خود مقابل دوربين برده است.

بازیگران «پاسیو» عبارتند از: بهناز جعفرى، محدثه حيرت، كريم امينى، ياسمن ترابى، حسين ملكى، بهروز قادرى، سحر غمخوار، محمدرسول صفرى، على يعقوبى، عليرضا ديلمى، اميد سعيدى و بابك انصارى؛ با حضور پوريا پورسرخ و شقايق فراهانى.

انتهای پیام/

 

پایان فیلمبرداری «پاسیو»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار