سبحان اللهی گفت: احداث مترو خوارزمی حق دانشجویان است و مسئولان هم پیگیر احداث این ایستگاه بوده و از خواسته خود دست برنمی‌دارند.

پیگیری راه اندازی مترو دانشگاه خوارزمیمحمد علی سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: راه‌اندازی مترو خوارزمی یک مسئله حیاطی برای دانشجویان است و با توجه به مشکلات پیش آمده در خصوص تاسیس ایستگاه مترو دانشگاه خوارزمی در واحد کرج و اعتراض دانشجویان و مدیران این دانشگاه این موضوع برای پیگیری به اطلاع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر راه و شهرسازی رسید.

وی ادامه داد: طی صحبت‌های انجام شده قرار بود در زمین‌های متعلق به این دانشگاه ایستگاه مترو احداث شود ولی متاسفانه در این زمینه توجه خاصی از سوی نهادی صورت نگرفت و اعتراض‌هایی انجام شد.

رئیس دانشگاه خوارزمی عنوان کرد: ایستگاه مترو دانشگاه خوارزمی باید راه اندازی شود، این حق دانشجویان این دانشگاه است و دانشگاه از این خواسته خود دست برنمی‌دارد.

سبحان اللهی افزود: دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه خوارزمی همه متفق‌القول از مسئولان مربوطه می‌خواهند با احداث ایستگاه مترو، از ایجاد بحران در دانشگاه جلوگیری کنند و با تدبیر لازم و تمکین از نهاد علم، این معضل را حل نمایند.

رئیس دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: اگر درب ورودی غربی این دانشگاه بسته شود عملا امکان حضور دانشجویانی که از تهران به دانشگاه می‌آیند در ساعت اول کلاس‌ها نیست، که این مسئله نیز امور آموزشی را با اختلال مواجه می‌کند.

سبحان اللهی یادآورشد: ما با احداث خط مترو کاملا موافقیم و امیدواریم مذاکرات صورت گرفته در این زمینه به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

پیگیری راه اندازی مترو دانشگاه خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
باتشکرررررررررررررررررررررررررررررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
بله درسته
آخرین اخبار