معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از برگزاری دوره های MBA کسب و کار در این دانشگاه خبر داد.

همکاری مشترک دانشگاه خوارزمی با صنعت ساختمانی بارادکاما

زاهد معاون مرکز آموزش آزاد و مجازی دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این مرکز، براساس دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌های مجازی و آزاد را پشتیبانی و برنامه ریزی می‌کند لذا دانشگاه خوارزمی هم دوره دارد و هم از ظرفیت سایر بخش‌ها برای توسعه آموزش عالی کشور بهره مند می‌شویم.
 
وی بیان کرد: دوره دانشگاهی عالی مدیریت کسب و کار صنعت ساختمان در مقطع DBA نیز در راستای این هدف برای دانشجویان علاقه‌مند و داوطلب در نظر گرفته شده است. دوره‌های در نظر گرفته شده برای توانمند سازی آموزش عالی برای کسانی که نیازهای تخصصی، دکترا و دوره‌های ضمن خدمت دارند در حال انجام است.
 
معاون مرکز آموزش آزاد و مجازی دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: دانشگاه خوارزمی در حال حاضر  بیش از 1200 دوره را طراحی و بصورت کوتاه مدت بلند، میان مدت و بلند مدت برگزار کرده و دانشجویان زیادی نیز در رشته‌های مختلف فارغ التحصیل شده اند. دوره جدید MBA کابردی مدیریت ارشد کسب و کار در صنعت ساختمان با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با همکاری یک شرکت مهندسین مشاور و دانشگاه خوارزمی اولین دانشگاه ایرانی عضو باشگاه دانشگاه‌های صد ساله جهان اقدام به پذیرش دانشجو در رشته‌های مختلف می‌کند.
 

زاهد یادآورشد: همکاری 2 جانبه براساس تفاهم نامه منعقده این دانشگاه با یک آکادمی مهندسی و به مدت دوسال در دوره‌ها ی مختلف تخصصی و عالی برگزار می شود.
 

انتهای پیام/

 

امضای تفاهم نامه دانشگاه خوارزمی با یک ششرکت مهندسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار