معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از بازنگری دروس میان رشته ای در این دانشگاه از امسال خبر داد.

بازنگری در رشته دانشگاه خوارزمی از امسالجعفر کیوانی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در سال تحصیلی جاری رشته‌های معماری و شهرسازی و هنر در این دانشگاه راه‌اندازی و از ابتدای مهرماه دانشجویان در رشته های مذکور تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: اکنون اولین ورودی‌های این رشته در دانشکده فیزیک دانشگاه خوارزمی در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند و هیچ دانشگاه دیگری در کشور تاکنون این رشته را راه اندازی نکرده است.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی افزود: مهمترین مسئله این دانشگاه کیفیت است و با تمام توان خود تلاش می‌کنیم کیفیت آموزشی را در دانشگاه بالا ببریم و بر همین اساس باید دروس را به‌روز کرده و برنامه‌های درسی را با نیاز مورد جامعه پیش می‌بریم.

وی تصریح کرد: ما از تمامی گروه‌های آموزشی خواستیم تا در برنامه‌های درسی خود بازنگری کنند و دروس قدیمی را با دروس جدیدتر که مورد نیاز کشور و با پیشرفت‌های جهان هماهنگ است جایگزین کنند.

فراخوان جذب هیئت علمی در دانشگاه

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه نسبت بین اعضای هیات علمی و دانشجویان حدود ۱ به ۲۳ است، یادآور شد: هدف ما این است که این نسبت به ۱ به ۱۸ برسد به همین منظور به دنبال جذب هیات علمی در رشته‌هایی هستیم که نیاز دارند و براساس این شرایط در فراخوان شهریور ماه وزارت علوم برای جذب هیات علمی، ۲۰ عضو هیات علمی در رشته‌های مورد نیاز درخواست کردیم و در فراخوان بهمن ماه نیز در صورت نیاز مجددا درخواست خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
باتشکر جمعی از همکاران اداری آموزش و پرورش
آخرین اخبار