درگیری مسلحانه میان دو گروه داعش و طالبان در ولایت جوزجان افغانستان 15 کشته و زخمی بر جا گذاشت.

درگیری شدید دو گروه داعش و طالبان در ولایت جوزجانبه گگزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در پی درگیری مسلحانه میان دو گروه داعش و طالبان در ولایت جوزجان افغانستان، 4 عضو داعش و 11 عضو طالبان کشته شدند.

مقامات محلی ولایت جوزجان اعلام کردند: گروه داعش و طالبان شب گذشته در بخش های «بیک سر» و «خانقاه» ولسوالی قوش تپۀ این ولایت با یکدیگر درگیر شدند.

«محمدرضا غفوری»، سخنگوی والی جوزجان گفت: در این درگیری که حدود 3 ساعت ادامه داشت، 4 عضو داعش و 11 عضو طالبان کشته شدند. همچنین یکی از افراد داعش و 3 عضو طالبان زخم برداشتند.

به گفتۀ او، گروه داعش در این درگیری جسدهای 5 عضو طالبان را آتش زده، شماری از تسلیحات جنگی و 17 موتر سایکل این گروه را با خود برده است.

سخنگوی والی جوزجان می افزاید: گروه داعش از ولایت های غور و ننگرهار و گروه طالبان از ولایت های بادغیس، فاریاب و سرپل افرادشان را برای این نبرد فراخوانده بودند.

سلام وطندار به نقل از محمدرضا غفوری نوشت: اخیراً اختلافات گروه داعش و طالبان در ولسوالی قوش تپه افزایش یافته و گروه داعش به خاطر تصرف بخش های بیشتر این ولسوالی، هرازگاهی با طالبان درگیر می‌شود.

گروه داعش و طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته اند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: داعش ، طالبان ، جوزجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار