با تلاش‌های کارشناسان نظامی روسیه و سوریه، یک سامانه پدافند هوایی واحد در سوریه مستقر شده است.

استقرار سامانه پدافند هوایی واحد مسکو-دمشق در سوریهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، سرگئی مشریاکوف، معاون فرمانده نیروهای هوا فضای روسیه اعلام کرد: یک سامانه پدافند هوایی واحد در سوریه مستقر شده است و ما امکان ارتباط فنی و اطلاعاتی سامانه های شناسایی هوایی روسیه و سوریه را فراهم کرده ایم. همه اطلاعات مربوط به اوضاع حریم هوایی سوریه از طریق ایستگاه های راداری سوریه در اختیار ایستگاه های کنترل نیروهای روسیه قرار خواهد گرفت.

وی افزود سامانه های موشکی پدافند هوایی مستقر در پایگاه حمیمیم در سوریه قادر به انهدام اهدافی تا برد 400 کیلومتر در ارتفاع 35 کیلومتر هستند.

مشریاکوف گفت نیروهای هوا فضای روسیه با انهدام انبارهای سوخت و مهمات و نیز تاسیسات بازسازی تجهیزات نظامی و تسلیحاتی گروه تروریستی داعش، برهم زدن حمایت تدارکاتی از این گروه و کاهش توانایی آن برای استقرار مجدد و سریع نیروهای پشتیبانی خود لطمه ای جدی به داعش وارد کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد به خاطر حملات هوایی مداوم به تاسیسات نفتی و نابودی کاروان های نفتی، خسارت اقتصادی قابل توجهی به دشمن وارد شده است.

 

انتهای پیام/

 

نظارت کامل روسیه بر حریم هوایی سوریه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار