مدرنترین جایگاه سوخت شمال کشور در مرزن آباد به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امید مشایخی مدیرعامل شرکت برند پترو خزر گفت: این جایگاه سوخت با همت بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر و زیر بنایی معادل ۱۵۰۰ متر ساخته شده و از ویژگی‌های کمی این جایگاه زیبا که کاملا مطابق با استاندار‌ها و حتی زیباتر از جایگاه‌های سوخت کشور‌های اروپایی ساخته شده، می‌توان به وجود فضایی چشم نواز، وسیع و برخوردار از امکانات رفاهی اشاره کرد.


وی افزود: این جایگاه دارای ۳۴ نازل است که ۱۵ نازل برای بنزین معمولی، ۱۵ نازل برای بنزین سوپر و ۴ نازل هم برای نفت و گاز تعبیه شده است.


مدیرعامل شرکت برند پترو خزر گفت: از دیگر مشخصات این جایگاه، احداث ۱۳ چشمه سرویس بهداشتی (۸ چشمه زنانه و ۵ چشمه مردانه) می‌باشد که با تجهیز شدن به سیستم‌های به روز، شیک و پیشرفته برای عموم مردم و گردشگران قابل دسترسی است.


مشایخ افزود: فاز اول این مجموعه که در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده شامل جایگاه بنزین و گازوئیل (نفت و گاز) است و ان شاالله به‌زودی فاز دوم این پروژه بزرگ که شامل جایگاه CNG، انواع فروشگاه‌های برند، کافی شاپ و مواد غذایی است، هم به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی گفت: نکته قابل تحسین دیگر در این پروژه اشتغالزایی برای ۱۴ نفر از اقشار بومی است که نشان‌دهنده دقت نظر و دغدغه مهندس امید مشایخی در زمینه کارآفرینی می‌باشد.


مدیرعامل شرکت برند پترو خزر افزود: همچنین از مهم‌ترین دستاورد‌ها و ثمرات این ظرفیت بالای پذیرش، کم کردن از بار ترافیکی و جلوگیری از به هدر رفتن وقت مردم عزیز کشور و نیز گردشگرانی است که در سفر‌های خود غرب استان مازندران را مد نظر دارند.


وی گفت: تنها جایگاهی که قابلیت عرضه بنزین سوپر را در محور کندوان داراست، جایگاه مشایخی است که توانسته خدمات بسیار عالی و منحصر به فردی را ارائه نماید و همین امر سبب شده در میان سایر جایگاه‌های سوخت در منطقه متمایز‌تر شود.


انتهای پیام/ع


ساخت مدرنترین جایگاه سوخت شمال کشور در مرزن آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار