4 جایگاه توزیع فراورده های نفتی تا پایان امسال در آمل بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینعلی طالبی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری در مراسم بهره برداری از جایگاه سوخت در بلوار سردارشهید منفرد نیاکی آمل گفت: از این میزان 2 جایگاه عرضه گاز سی ان جی و 2 جایگاه فرآورده های نفتی است.

وی افزود: یکی از این جایگاه های سوخت که نقش مهمی در تامین سوخت مطمئن برای مسافران شمال کشور دارد جایگاه عرضه گاز سی ان جی در ورودی جاده هراز به تهران است که تا سه ماه آینده بهره برداری می شود.

طالبی با بیان اینکه مصرف گازسی ان جی در مازندران از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش یافته است، گفت: مصرف بنزین نیز در استان بیش از 7 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: مصرف عادي بنزین 2میلیون و700هزار لیتر بنزین روزانه در مازندران مصرف می شود که این میزان در روزهای تعطیل به حدود 4میلیون و 500هزار لیتر افزایش پیدا می کند.

طالبی افزود: بیش از یک میلیارد لیتر بنزین ، 600میلیون لیتر نفتگازو 67میلیون لیتر نفت سفید پارسال در جایگاه های عرضه سوخت مازندران عرضه شد.

تعداد جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی مازندران با بهره برداری از جایگاه سوخت سعیدی آمل به 119 جایگاه رسید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.