ساری؛

افزایش تقويت وحدت و انسجام ملی پس از حادثه تروريستی

حادثه تروريستی موجب تقويت اراده ملی ، وحدت و انسجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ربیع فلاح استاندار مازندران در جلسه شورای اقامه نماز استان حادثه تروريستی مرقد مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامي را محكوم کرد و گفت : اين حادثه تروريستی انسجام و وحدت ملی را تقويت و اراده ملی برای مقابله با تروريسم و خشونت را دوچندان می كند.

وی افزود: مردم فهيم و صبور ايران اسلامی ثابت کرده اند که مرعوب اینگونه جنایات نشده و در تداوم راه خود و تحقق آرمانهای معمار و معيار كبير انقلاب و مقام معظم رهبری در مبارزه با تروریسم و خشونت مصمم تر می شوند.

استاندار مازندران از فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای مقابله با اين جانيان تروريست تقدير و تشكر کرد و برای شهدای اين حادثه تروريستی آروزی علو درجات و برای مجروحان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد .

ربیع فلاح از نماز به عنوان تجلی عبوديت و معنويت ياد كرد و گفت : نماز مايه سلامت روحي و معنوی جامعه است .

وی مهمترين راه مقابله با آسيب های اجتماعی را ترويج و تقويت فرهنگ معنوی بويژه نماز خواند و افزود : ماه مبارک رمضان بهترين فرصت برای تبيين جايگاه شايسته و عظيم نماز است .

وی تاكيد كرد : بايد به كاركردهای نماز و نقش آن در حوزه سلامت جامعه و كاهش آسيب های اجتماعی توجه جدی شود .

استاندار مازندران نقش رسانه ها بويژه صدا و سيما را در ترويج فرهنگ نماز بسيار مهم خواند و گفت : امروز شبكه های مجازی به دليل گسترش و عموميت يافتن از اهميت بالايی برخوردارند و ضرورت دارد برای توليد محتوای فاخر در زمينه نماز و توزيع و انتشار آن در شبكه های مجازی اقدام شود.

ربیع فلاح ترويج فرهنگ معنوی نماز را از وظايف اصلی مديران خواند و افزود : در اين حوزه می تواند از ظرفيت های حوزه شهری و روستائی استان نيز بيشتر بهره برد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.