مدیر امور آبفای دوگنبدان گفت: پیمانکاران در ۱۵ نقطه مختلف شهر دوگنبدان در حال شبکه‌گذاری فاضلاب هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سید بهنام پاد با اشاره به توسعه و اصلاح شبکه آب این شهرگفت: با هدف آبرسانی به مناطق جدید و کاهش تعداد حوادث و اتفاقات در شبکه و انشعابات این شهر، از سال گذشته تاکنون 8هزار و 760 متر اصلاح و توسعه شبکه آب انجام شده است.


مدیر امور آبفای دوگنبدان افزود: از این حجم عملیات اجرا شده 5 هزار متر اصلاح شبکه در شهر و 3 هزار و 760 متر توسعه شبکه آب شرب شهر دوگنبدان در مناطق توسعه یافته صورت گرفته است.


وی ادامه داد: اصلاح و توسعه شبکه آب در بسیاری از مناطق دوگنبدان انجام گرفته و در حال حاضر اصلاح شبکه فرسوده کوی کارکنان،کوی رزمندگان محله لبنان و بخشی از منازل روبروی گلزار شهدا در دستورکار قرار دارد و تا پایان امسال در صورت تامین اعتبار نزدیک به ۸ کیلومتر از شبکه فرسوده اصلاح خواهد شد.


مدیر امور آبفای دوگنبدان گفت: از سال گذشته تاکنون 9 هزار و 800 متر خط انتقال آب در برخی مناطق این شهر اجرا شده است.


پاد با اشاره به فرسودگی انشعابات در برخی مناطق دوگنبدان افزود: در حال حاضر 30 درصد انشعابات آب دوگنبدان فرسوده است که 70 درصد آن مربوط به بافت فرسوده شهر است.


وی در ادامه با اشاره به تعداد مشترکان آب شهر دوگنبدان ادامه داد: در حال حاضر آبفای دوگنبدان دارای 32 هزار و 851 مشترک است.


مدیر امور آبفای دوگنبدان با اشاره به تعداد مشترکان فاضلاب دوگنبدان گفت: 6 هزار و 223 مشترک فاضلاب در دوگنبدان از خدمات این شرکت برخوردارند.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.