چهار پروژه در حال اجرای بخش سلامت در شهرستان چایپاره مورد بازدید قرار گرفتند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان چایپاره در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌ها مربوط به سال ۱۳۹۵ هستند که مرکز خدمات جامع سلامت قره کندی با زیربنای ۵۵۰ مترمربع و در دو طبقه، پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و پایگاه سلامت فرهنگیان با زیربنای ۲۸۵ مترمربع، ۵۵ درصد پیشرفت دارند که امیدواریم و انتظار داریم برای هفته دولت آماده افتتاح و بهره برداری باشند.

مرادخانی گفت: دو پروژه دیگر مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی قره ضیاءالدین و درمانگاه تخصصی به ترتیب در سه طبقه با زیربنای ۹۰۰ مترمربع بالای ۴۵ درصد و دو طبقه با زیربنای ۷۵۰ مترمربع، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چایپاره ادامه داد: پیرو جلسه ستاد شهرستانی احداث واحدهای بهداشتی و درمانی سال ۹۶ به ریاست معاون فرمانداری شهرستان و حضور اعضای ستاد هماهنگی‌های لازم در خصوص امتیازات و انشعابات آب، برق، تلفن و گاز این واحد‌ها نیز با حضور مسئولین مربوطه انجام شد که در حال پیگیری از سوی شبکه بهداشت و درمان است.

مرادخانی احداث ساختمان ستادی شبکه بهداشت و درمان، پایگاه سلامت امام علی (ع) و خانه بهداشت قنات میرزاجلیل را سه پروژه سال ۱۳۹۶ نام برد و افزود: اقدامات تعیین یا معرفی و تحویل زمین مورد نیاز برای هر سه پروژه انجام شده و این پروژه‌ها در مرحله پیمان سپاری هستند. 


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.