پنج عضو باند سرقت به عنف در شهرستان بوشهر دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند سرقت در بوشهربه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: شخصی تبعه افغانستان با مراجعه به کلانتری 13 جلالی بوشهر اعلام کرد به عنوان پیمانکار درختکاری بوستان لیان همراه با دوستش در کانکس این بوستان بودند که حدود ساعت 21 پنج نفر با چهار دستگاه موتورسیکلت نزدیک کانکس می‌شوند و به زور، دو دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه موتورسیکلت را به ارزش 15 میلیون ریال از آنها سرقت می‌کنند و متواری می‌شوند.

سرهنگ فرج شجاعی افزود: پس از انجام تحقیقات یکی از افراد این باند شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل شد که وی در بازجویی چهار همدست خود را معرفی کرد.

وی با اشاره به دستگیری سایر متهمان و کشف قطعات اوراق شده موتورسیکلت در منزل یکی از سارقان، بیان کرد: این سارقان پس از دستگیری اقرار کردند که می‌خواسته‌اند با تشکیل این باند دست به سرقت اموال اتباع افغان بزنند که در نخستین سرقت به دام افتادند.

سرهنگ شجاعی سهل انگاری عوامل نگهبان در انجام وظیفه، نبود روشنایی در محل وقوع سرقت و دسترسی آسان سارقان به بازار فروش را از جمله عوامل وقوع این سرقت و سرقت‌های مشابه بیان کرد.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.