مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۴۶ هزار داوطلب در مهلت مجدد آزمون سراسری سال ۹۶ خبر داد و گفت: آزمون سراسری در روزهای پانزدهم و شانزدهم ۹۶ برگزار خواهد شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعلام کرد: در مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ که از روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن ماه سال ۹۵ تا اول اسفند ماه ۹۵ شروع شده بود تعداد ۸۸۱ هزار و ۶۴۴ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده و یا به هر دلیل دیگری در آزمون سراسری ۹۶ ثبت‌نام نکرده بودند مهلت مجددی از یکشنبه پانزدهم اسفند ماه سال ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org آغاز شده بود که در روز چهارشنبه هجدهم اسفند ماه سال ۹۵ پایان پذیرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: بر اساس آمار اولیه گزارش شده تعداد ۴۶ هزار و ۴۳۰ داوطلب در مهلت مجدد تمدید شده در آزمون سراسری ۹۶ ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی افزود: با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان در تاریخ مقرر که ۸۸۱ هزار و ۶۴۴ نفر بودند و همچنین اولین آمار اولیه مرحله مجدد ثبت‌نام که ۴۶ هزار و ۴۳۰ نفر گزارش شده بود در مجموع ۹۲۸ هزار و ۷۴ نفر در آزمون سراسری ۹۶ ثبت‌نام کرده اند.

وی تاکید کرد: ضمنا کلیه داوطلبان در مهلت مجدد می‌توانستند با مراجعه به سایت سازمان آموزش کشور نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود و همچنین ویرایش اطلاعات اقدام نمایند که در روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۵ پایان پذیرفت

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بدیهی است آمار نهایی کل داوطلبان ثبت‌نام کننده سال ۹۶ متعاقبا اعلام خواهد شد، افزود: آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیر ماه سال آینده در حوزه‌های مختلف امتحانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۹۵، ۸۰۶ هزار و ۴۳۷ داوطلب بود که با توجه به تعداد ۹۲۸ هزار و ۷۴ داوطلبان در سال جاری تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون سال ۹۶ افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
فقط 500000 نفرشون افرادی هستن که دوباره دارن کنکور میدن تا پزشک بشن ما که پارسال با تلاش زیاد از شر لیسانس قبلی نجات پیدا کردیم حالا شدیم آقای دکتر خخخخخخخخخخ خدایا بقیه افراد پر تلاش رو حفظ کن و در مسیر موفقیت قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
اون ۴۶ هزار نفری که بعدا یهویی ثبت نام کردن یهو متحول شدن؟
آخرین اخبار