چند طراح لباس، مجموعه‌ای از لباس‌های وحشتناک را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که ساخته شده از گوشت انسان به نظر برسد!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی شبکه العالم گزارش داد: آیا حاضرید که چند صد و یا چند هزار دلار پول بابت خرید این کابوس شبانه بدهید؟ به هر حال کایلا آرنا (Kayla Arena) و توبی بارون (Toby Barronn) مجموعه ای از لباس های وحشتناک را به گونه ای طراحی کرده اند که ساخته شده از گوشت انسان به نظر برسد. آنها این مجموعه لباس را اد گین (Ed Gein) نامگذاری کرده اند و هر کسی می تواند این لباس ها را از طریق سایت اتسی خریداری کند. این مجموعه قطعاً جزو مخوف ترین و وحشتناک ترین لباس های طراحی شده تا به امروز است.
وحشتناک‌ترین لباس‌های دوخته‌شده در جهان!

البته قطعاً تعجب خواهید کرد، اگر بدانید که ادوارد تئودور گین یا همان اد (Ed) یکی از بدنام ترین آدم ربایان و آدم کشان تاریخ آمریکا است. جنایت های این قاتل مخوف زمانی در مرکز توجه قرار گرفت که مسئولان دریافتند، اد گین اجساد را از قبرستان نزدیک خود نبش قبر می کند و از پوست و استخوان آنها برای خود وسایل تزیینی و یادگاری درست می کند. فیلم هایی مانند روانی (Psycho)، کشتار با اره برقی در تگزاس (The Texas Chainsaw Massacre) و سایر فیلم های این چنینی از زندگی این مرد مخوف الهام گرفته شده اند.

وحشتناک‌ترین لباس‌های دوخته‌شده در جهان!

لاتکس، سیلیکون و ژاکت؛ اجزای اصلی این لباس های مخوف دست ساز را تشکیل می دهند. 

وحشتناک‌ترین لباس‌های دوخته‌شده در جهان!

طراحان و خالقان این مجموعه لباس ادعا می کنند: چکمه های مرده جذاب و سایر لباس های این مجموعه، دست دوز هستند که با عشق و علاقه و افکار اشباحی دوخته شده اند و مطمئن باشید که با این لباس ها در بین جمعیتی انبوه دیده خواهید شد.

وحشتناک‌ترین لباس‌های دوخته‌شده در جهان!

اما نمی توان باور کرد که هر کسی از این ست لباس استقبال کند تا شبیه به فِرِدی کروگر قاتل سریالی فیلم های ترسناک شود. 

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
این اولین بار نبست، پروژه هنجار شکنی برای انسان ها جهت عادی کردن ناهنجاریی هایی مثل خوردن کودکان، کشتن دیگران ، خوردن گوشت با طعم گوشت انسان ، طبخ کیک و شیرینی با شکل بچه نوزاد و غیره. این هم یک نمونه از کار های این پروژه هست.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
انسانیت رو زیر سوال بردن...قدیم با پوست حیوانات کیف و کفش میساختند و حالا با پوست اشرف مخلوقات...هر چند واقعی نیست ولی نفس کار خیلی بد و فاجعس...از خدا طلب شفای عاجل براشون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
اینا چیه اخه .یه مشت ادم تهی و پوچ که هیچی‌راضیشون نمیکنه و باید خودشونو با این وضع نشون بدن که از پوست سر یا بدن یه انسان لباس بپوشن و جنایتکاری و بیرحمی رو تبلیغ کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
وحشی های باکلاس ،این تنها نامی است که به این افراد میشود گذاشت.
آخرین اخبار