رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق قرارداد ایرلاین‌ها هر مسافری که از پرواز خود جا ماند ،می‌تواند از پرواز بعدی یک ایرلاین دیگر به صورت رایگان استفاده کند.

خدمات ویژه ایرلاین‌ها به زائران اربعین/ پذیرش رایگان مسافران جامانده با پرواز بعدیبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، با اشاره به ارائه خدمات ویژه از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی در ایام اربعین گفت: برای این ایام، ایرلاین‌ها قراردادی منعقد کرده‌اند که خدمات پشتیبان به یکدیگر ارائه دهند که یکی از این خدمات، پذیرش مسافران جا مانده از پرواز است.

وی افزود: این عرف بین‌المللی است که ایرلاین‌ها با یکدیگر قرارداد منعقد می کنند که چه در پروازهای بین المللی و چه در پروازهای داخلی خدمات پشتیبانی به یکدیگر ارائه دهند.

عابدزاده با اشاره به این خدمات ویژه گفت: این خدمات می تواند تامین هواپیمای جایگزین و پشتیبان پرواز باشد و یا اینکه ایرلاین ها مسافران یکدیگر را در شرایط مختلف می پذیرند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که این اقدام منوط به سیاست های اقتصادی و رفاهی است که شرکت ها برای مسافران در نظر می گیرند، گفت: امیدوارم همه شرکت ها این قرارداد را با یکدیگر داشته باشند و در نهایت به مسافران سرویس‌های بهتری ارائه دهند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار