وی ادامه داد: طی سالهای گذشته صنعت هوانوردی کشور با چالشهای فروانی روبه رو بوده و تحریم ها نیز صدمات زیادی را بر بدنه این ناوگان وارد کرده بودند همچنین صدمات سیاست تکلیفی فروش قیمت بلیط نیز طی این سالها کمتر از تحریم ها نبوده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: طی یک سال اخیر با تلاش های صورت گرفته اقدامات موثری در بهبود وضعیت گذشته صورت گرفته به طوری که ساختار قیمتگذاری بلیط ها تغییر کرد و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری بر خلاف گذشته سیاست های مخصوص به این سازمان را تدوین کرده است.
عابد زاده افزود: با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه روش های جدیدتری برای پویایی این سازمان و به طور کلی صنعت هوانوردی کشور اتخاذ خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: در طول دوره دولت یازدهم راهبردهای ایمنی، فرآیندهای نظارتی، ساختار سازمان هواپیمایی کشوری و نحوه صدور مجوزها با تغییرات چشمگیری مواجه شد، ضمن اینکه طی دو سال اخیر سازمان ایمنی هوایی اروپا که ایمنی پروازهای کشور را نیز رصد میکند بهبود ضریب ایمنی هوایی کشور را اعلام کرد.
انتهای پیام/