مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین جشنواره جلوه های معلمی با هدف معرفی برترین ها در استان برگزار می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:این جشنواره برای سومین سال متوالی با هدف معرفی جلوه های والای معلمی،تجلیل و تکریم از جاودانه های تعلیم و تربیت، شناسایی و معرفی معلمان فداکار و ایثارگر و معرفی زیبایی های حرفه معلمی برگزار می شود.

هادی زارع پور افزود:مجاهدت در جهت نقش اثرگذار،ازخود گذشتگی، نجات جان و حفظ سلامت دانش آموزان،فعالیت های خیرخواهانه و جلوگیری از زیان های معنوی به دانش آموزان از شاخص های انتخاب برترین های جلوه های معلمی است.


وی با بیان اینکه تمامی فرهنگیان اعم از آموزشی و اداری رسمی، پیمانی،آزمایشی،آموزشیاران شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی می توانند در این جشنواره شرکت کنند گفت: این جشنواره در مرحله کشوری و همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و تجلیل از برگزیدگان استانی برگزار می شود.


هادی زارع پور افزود:واجدین شرایط تا20آبان ماه به واحدهای اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق مراجعه کنند.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.