کرمانشاه؛

انجام بیش از 400 مورد آزمایشات میکروبی

بیش از 400 مورد آزمایشات شیمیایی و میکروبی روی شبکه توزیع آب در اسلام آباد غرب طی شش ماهه سالجاری انجام شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر امور آبفای اسلام آباد غرب با بیان این مطلب که از ابتدای سالجاری 5160 متر لوله گذاری آب در شهرستان اسلام آبادغرب اصلاح وبازسازی گردیده است اظهار داشت :این اقدام در راستای کاهش هدر رفت آب واستفاده بهینه از این نعمت الهی بوده است .

علی حسین منصوری افزود:31مورد انشعابات غیرمجاز طی مدت شش ماهه سالجاری در این شهرستان شناسایی و این انشعابات تبدیل به مجاز گردیده است ،استاندارد نمودن 378فقره انشابات غیر استاندارد ،نشت یابی 14500متر شبکه توزیع آب ،تعویض 584دستگاه کنتور خراب با قدمت بالا بخشی از عملکرد این شرکت بوده است .

وی کیفیت آب شرب را از خطوط قرمز شرکت آب و فاضلاب دانست و به انجام 411مورد آزمایشات میکروبی آب و 20مورد آزمایشات شیمیایی آب اشاره کرد وگفت: با انجام آزمایشات براساس استاندارد های ملی،بهداشت آب این شهرستان بطور کامل رصد می شود .

منصوری تصریح کرد: شستشوی شبکه توزیع وخطوط انتقال 38هزار متر ،لایروبی منهول 764مورد،تعویض 46 دریچه منهول شستشوی 60هزار متر شبکه فاضلاب ،انجام 180 مورد آزمایشات شیمیایی فاضلاب ورفع 190 مورد حوادث فرعی وانشعابات فاضلاب طی مدت شش ماهه ابتدای سالجاری از اقدامات انجام گرفته در شهرستان اسلام آبادغرب است .

مدیر امور آبفای اسلام آبادغرب افزود :در جهت رفع کمبود آب شرب زون مرتفع وتقویت فشارآب، یک حلقه چاه در شهرستان اسلام آبادغرب به بهره برداری رسیده است .

منصوری تعداد مشترکین این شهرستان را بیش از 23هزار و400مشترک عنوان کرد وافزود :آب این شهرستان از 17حلقه چاه تامین می شود .


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار