کرمانشاه؛

استاندارد سازی 75 درصد جایگاه‌های CNG استان

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت:75 درصد جایگاه‌های CNG استاندارد سازی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به وجود 104 جایگاه عرضه سوخت در سطح استان گفت: در این تعداد جایگاه 961 نازل سوخت مورد آزمایش قرار گرفته که خوشبختانه تنها هفت مورد یعنی کمتر از یک درصد آنها غیراستاندارد تشخیص داده شد.

نیازی گفت: در هفت ماهه امسال نیز 976 نازل سوخت مورد بررسی قرار گرفته‌اند که تاکنون یک مورد مردودی نداشته‌ایم.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه همچنین از سنجش 4127 ترازوی سبک در هفت ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 371 مورد مردودی داشته‌ایم.

نیازی با اشاره به وجود 72 جایگاه فعال عرضه CNG در استان، گفت: 75 درصد این جایگاه‌ها طی یکسال گذشته استانداردسازی شدند.

وی افزود: گاز هشت مورد از این جایگاه‌ها به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد از سوی شرکت گاز قطع شده است.

نیازی با بیان اینکه 18 واحد ارائه دهنده خدمات گازپرکنی و سیلندر گاز تحت پوشش اداره کل استاندارد هستند گفت: سال گذشته با نظارت بر این واحدها 250 هزار عدد سیلندرو شیرگاز از چرخه خارج شده و در هفت ماهه سال جاری نیز 54 هزار و 700 شیر و سیلندر بازسازی و تعمیر شدند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه به اجرای طرح هماهنگ استاندارد در سطح ملی (طرح طاها) اشاره کرد و افزود: در این طرح نظارت استاندارد در سطح عرضه و بازار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح سال گذشته 12 هزار و 627 مورد بازرسی داشته‌ایم که 6600 قلم کالا به دلیل عدم درج نشان استاندارد از سطح بازار جمع آوری شدند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار