کرمانشاه؛

راه اندازی کارگاه اموزش خبازی

کارگاه خبازی آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به منظور آموزش و ارتقاء مهارت خبازان استان در مرکز شماره یک آموزش فنی و حرفه ای شروع به فعالیت کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا عمرانپور مسئول مرکز شماره یک آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه در مراسم افتتاح این کارگاه گفت: با توجه به سیاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای که آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز بازار کار است، این کارگاه جهت اشتغال و افزایش کیفیت و بهره وری صنعت نان در استان افتتاح شده است.

عمرانپور گفت: این کارگاه با ظرفیت چهار تنور لواش سنتی، دو دستگاه اتوماتیک لواش پز و یک تنور سنتی سنگک در زمینه آموزش به متقاضیان شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت آموزشی و تجهیزات موجود در این کارگاه، امیدواریم راه اندازی آن در ارتقاء مهارت خبازان و آموزش به کارجویان صنعت نان استان ثمربخش باشد .

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک کرمانشاه افزود : این کارگاه از سوی اتحادیه خبازان استان با استقبال خوبی مواجه شده و در حال حاضر تعداد 36 نفر از کارگران خبازیها و متقاضیان اشتغال صنعت نان از سوی این اتحادیه جهت آموزش معرفی شده‌اند .

عمرانپور گفت: برای متقاضیان در ابتدا دوره آموزشی کارگر پیشکار خبازی برگزار می شود و در ادامه آموزش های تخصصی در زمینه خمیرگیری و پخت نان لواش و سنگک و آموزش استاندارد شاطر نان لواش و سنگک ارائه می شود. همچنین متقاضیان در پایان جهت حضور در آزمون سنجش مهارت و صدور گواهینامه برای قبول شدگان، معرفی خواهند شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.