کرمانشاه؛

شبکه های اصلاح انتقال وتوزیع آب کنگاور نیازمند اصلاح

100کیلومتر شبکه آب با 20خط انتقال وتوزیع آب در شهرستان کنگاور وجود دارد که 64کیلومترآن نیاز به اصلاح شبکه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر امور آبفای کنگاور با بیان این مطلب که از ابتدای سالجاری600متر اصلاح شبکه آّب و1500متر اصلاح شبکه فاضلاب انجام گرفته است افزود: در راستای کاهش هدر رفت آب واستفاده بهینه از این نعمت الهی 247مورد تعویض کنتورهای خراب مشترکین طی 6ماه ابتدای سالجاری انجام گرفته است .

حسین جاورسینه به840 متر توسعه شبکه آب و300متر توسعه شبکه فاضلاب در شهرستان کنگاور به بهره برداری رسیده است اشاره کرد و افزود: بیشتر اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان در حوزه توسعه واصلاح بخش فاضلاب است در بخش اصلاح شبکه آب با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.

وی طول شبکه جمع آوری فاضلاب طبق طرح را114کیلومتر و باقیمانده اجرای شبکه فاضلاب را76کیلومتر عنوان کرد وافزود: برای اجرای شبکه فاضلاب این شهرستان به 200میلیارد ریال اعتبار نیازمند است .

مدیر امور آبفا کنگاور با بیان این مطلب که از ابتدای سالجاری 105 انشعاب جدید به مشترکین واگذار شده است افزود: متوسط نیاز آبی فعلی این شهرستان 350لیتر در ثانیه است وهم اکنون این شهرستان با کمبود آب 100لیتر برثانیه روبرو است .

جاورسینه تعداد حوادث رفع شده انشعاب شبکه توزیع آّب را 89 مورد، تعداد حوادث رفع شده انشعابات آب را490مورد عنوان کرد و تصریح کرد: طی شش ماهه اول سالجاری 3000مورد کلرسنجی آب دراین شهرستان انجام گرفته است .

جاورسینه منابع تامین آب این شهرستان را از 14حلقه چاه عنوان کرد وافزود: تعداد مشترکین شهرستان کنگاور حدود 17هزار مشترک است که 100درصد جمعیت شهری این شهرستان تحت پوشش شبکه آب و97درصد تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند .


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، اصلاح ، آب ، کنگاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.