کرمانشاه؛

عملیات اجرایی پروژه فیروزه غرب تا 1 ماه دیگر

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه با اشاره به اینکه حدود یک ماه است عملیات اجرایی پروژه "فیروزه" به دلیل برخی مشکلات مالی متوقف است، گفت: امیدواریم طی 15 روز آینده توافقاتی برای آغاز به کار مجدد پروژه حاصل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا وزیری گفت: این پروژه حدود یک ماه است به دلیل مشکلات مالی متوقف شده و در آن کاری صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از تامین اعتبار مجتمع فیروزه با بخش خصوصی و بخشی هم با سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده است، تصریح کرد: ما سهمی که مربوط به سازمان بوده را پرداخت کردیم، اما شریک ما که یک شرکت خصوصی با سهامی عام است، تامین اعتبار لازم را نداشته است.

مدیرعامل بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه با اشاره به جلسه‌ای که اخیرا با حضور استاندار در خصوص این پروژه برگزار شد، تاکید کرد: در این جلسه پیشنهاداتی ارائه شد و به تصویب رسید تا مشکل این پروژه حل شود.

وزیری ابراز امیدواری کرد، طی 10 تا 15 روز آینده توافقات نهایی در خصوص اجرای این پروژه با شریک تجاری انجام شود و پس از آن شاهد آغاز عملیات اجرایی مجتمع فیروزه باشیم.

مدیرعامل بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه پیش‌بینی کرد، در صورتی که مشکل تامین اعتبار این پروژه حل شود، طی دو سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

وی از مجتمع فیروزه به عنوان بزرگترین مجتمع تجاری غرب کشور یاد کرد که می‌توان آن را هم تراز با "الماس شرق" مشهد در نظر گرفت.

به گفته این مسئول، این مجتمع تجاری اکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه برآورد مالی مجتمع فیروزه را نیز حدود 70 میلیارد تومان اعلام کرد.

وزیری با بیان اینکه این مجتمع 56 هزار مترمربع زیر بنا دارد و در هشت طبقه احداث می‌شود، یادآوری کرد: سه طبقه مربوط به پارکینگ و مابقی تجاری است.

گفتنی است: عملیات اجرایی مجتمع تجاری فیروزه کرمانشاه از حدود 10 سال قبل آغاز شد و بعد از مدتی ساخت آن متوقف شد و دوباره از سال 92 ساخت آن از سر گرفته شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، عملیات ، فیروزه ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.