کرمانشاه؛

استاندار کرمانشاه يكی از 6 استاندار برگزيده كشور

اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه به عنوان يكي از شش استاندار برگزيده كشور در عرصه اقتصاد مقاومتی و توسعه روستايی انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اين مراسم قرار بود 15 مهرماه و مصادف با روز روستا برگزار گردد که به خاطر حضور دكتر روحاني -رييس جمهور - در سفر كاري خارج از كشور، به روزهاي اول و دوم آبان موكول شد. و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداری كرمانشاه،  در دومين روز از برگزاري « سومين همايش ملي روز روستا و عشاير» كه به همت معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم نهاد رياست جمهوري برگزار شد، دكتر رازاني –استاندار كرمانشاه- به همراه پنج استاندار ديگر به عنوان استاندار برگزيده در عرصه اقتصاد مقاومتي و توسعه روستايي انتخاب شد و لوح تقدير خود را از دكتر جهانگيري معاون اول رييس جمهور دريافت كرد.

همچنین دكتر جهانگيري معاون اول رییس جمهور در سخنراني پاياني « سومين همايش ملي روز روستا و عشاير» در جمع استانداران سراسر كشور گفت: در زمينه توسعه روستايي نمونه هاي موفق زيادي داريم كه براي نمونه برخي از روستاهاي استان كرمانشاه اين ظرفيت را دارند كه به عنوان نماد و الگوي اقتصاد مقاومتي و توسعه روستايي معرفي شوند.

جهانگيري افزود: دكتر رازاني –استاندار كرمانشاه- وقت زيادي را به مباحث مربوط به توسعه روستايي اختصاص مي دهند و در اين عرصه توفيقات زيادي داشته اند و به همين خاطر است كه با پيگيريهاي ايشان روستاهاي كرمانشاه در مسير توسعه قرار گرفته اند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.