فرماندار گیلانغرب، از تصویب 41 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اکرم محمدی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، میزان اعتبار مصوب برای اجرا و تکمیل این طرح ها را 18 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی اظهار داشت: طرح های مصوب اشتغالزا در بخش های کشاورزی، دامپروری، خدماتی، ایجاد مراکز عرضه لوازم خانگی، آرایشی و اصلاح باغ است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال برای 51 تن از افراد جویای کار فراهم می شود.
محمدیبیان کرد: همچنین از محل صندوق کارآفرینی امید 20 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های خوداشتغالی مصوبات سفر دولت به استان کرمانشاه به گیلانغرب اختصاص یافت.

فرماندار گیلانغرب اضافه کرد: برای اجرای طرح های اشتغالزایی در این شهرستان در یکسال گذشته 130 میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شد که از این مبلغ، بیش از 100میلیارد ریال آن توسط 10 بانک عامل پرداخت شده است.
محمدی از بهره برداری 618 طرح های اشتغالزا در یکسال گذشته در گیلانغرب خبر داد و گفت: صندوق کارآفرینی امید و بانک های کشاورزی و ملت بیشترین عملکرد را در مقایسه با دیگر بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی داشته اند.
وی سهم تعهد اشتغال سال 94 توسط دستگاه های اجرایی این شهرستان را یک هزار و 500 شغل عنوان کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته تاکنون 84 درصد تعهدهای این بخش محقق شده است.

این مقام مسوول گفت که از ابتدای امسال تاکنون نیز 192 فرصت شغلی جدید در بخش های کشاورزی، دامپروری، خدماتی و صنعت توسط دستگاه های اجرایی گیلانغرب ایجاد شده است.

محمدی همچنین از تشکیل هسته نظارت بر روند اجرای طرح ها خبر داد و افزود: به منظور رصد اقدام های صورت گرفته، هسته نظارت متشکل از دستگاه های نظارتی مرتبط تشکیل شده و چگونگی ایجاد و بهره برداری طرح ها را کنترل و رصد خواهند کرد.


گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.