رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت:نمایشگاه های غیرمجاز درقم پلمپ می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛احمدذاکری با انتقاد از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بدون کسب مجوز از مراجع رسمی گفت: هر نمایشگاهی بدون مجوز در سطح شهر برگزار شود پلمب می‌شود.
 
وی اظهارداشت:از آنجا که وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی برگزاری نمایشگاه‌های کشور است  اما متاسفانه در طول سال شاهد برگزاری نمایشگاه‌هایی هستیم که با مجوز از دیگر نهادها در استان برگزار می‌شود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاکید بر اینکه نمایشگاه‌های فاقد مجوز رسمی توانایی عرضه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را ندارند، افزود:‌با همکاری‌های صورت گرفته این موضوع با جدیت دنبال می‌شود و دستگاه‌های متولی از جمله اصناف پیگیر این مسئله است.
 
ذاکری با تاکید براینکه حمایت از تولید و استفاده از کالای ایرانی باید به فرهنگ تبدیل شود، اظهار داشت: یکی از مشکلات در استان  برگزاری نمایشگاه‌های بدون مجوز است که برخی از نهادها این نمایشگاه‌ها را برگزار می‌کنند در این نمایشگاه‌ها جای مجریان داخلی و تولیدکنندگان استان خالی است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه در فضاهای غیرنمایشگاهی استان مثل مصلی عنوان کرد: به مجریان این  نمایشگاه‌ها تذکرات لازم داده شده است و بنا به تصمیم استان هر نمایشگاهی بدون مجوز در سطح شهر برگزار شود پلمب می‌شود.
 
وی با تاکید براینکه برگزاری نمایشگاه‌های غیرمجاز تولیدات استان و اتحادیه را کمرنگ می‌کند، خاطرنشان کرد: مسئول اعطای مجوز برای برگزاری نمایشگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت است و در صورت تخطی از این مسئله برخورد جدی با مجری برگزاری نمایشگاه‌های غیرمجاز صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار