قم؛

مبارزه باقاچاق کالاوارزدرسطح عرضه باهمکاری اتاق اصناف

کميسيون برنامه ريزي هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه رابا همکاری اتاق اصناف اتحاديه ها و سازمان صنعت معدن و تجارت اجرامی کند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خرنگاران جوان ازقم؛دبير کميسيون برنامه ريزي هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم،بابیان این که کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برون سپاری مبارزه با قاچاق در سطح عرضه را به بخش خصوصي تصویب کرده است گفت : اين کميسيون مطابق با سياست هاي دولت ، تصميم گرفت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه را با همکاري اتاق اصناف اتحاديه ها و سازمان صنعت معدن و تجارت به انجام رساند.

آقاي اميري تصريح کرد : اجراي اين تصميم با اطلاع رساني و فرهنگ سازي انجام مي شود و از اصناف مي خواهيم در اين راه دولت را ياري کنند.
 
وی با اشاره به ضرورت جلوگيري از فروش ارز قاچاق گفت : در حال حاضر پنج صرافي در قم داراي مجوز از بانک مرکزي هستند و تصمیم داریم با شبکه غیررسمی خرید و فروش ارز برخورد کنیم.
 
همچنین در اين جلسه این کمیسیون آقاي صحفي نماينده اتاق اصناف از ارجاع 117 پرونده تخلف به اداره کل تعزيرات حکومتي خبر داد و افزود: 226 واحد متخلف نيز از یکم تا 24 آبان پلمپ شدند.
 
استاندار هم بر ضرورت کاهش انگيزه هاي قاچاق تاکيد کرد و گفت : در راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نبايد تنها به معلول توجه کنيم.
 
آقای صادقی برخورد با قاچاقچيان خرده پا را نشانه ضعف دانست و گفت : بايد با سرمنشاءهاي قاچاق کالا و ارز  مبارزه شود .


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار