رئیس ستاد انتخاباتی "دونالد ترامپ" از فعالیت‌های توییتری نامزد جمهوری‌خواهان دفاع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، «کلیان کانوی»، رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در مصاحبه‌ای درخصوص پیام های توییتری ترامپ اظهار کرد نامزد جمهوری خواهان حق دارد از خودش دفاع کند.

کانوی گفت: «تاکنون چنین حرکت گسترده‌ای علیه یک نامزد انتخاباتی در رسانه ها به راه نیفتاده بود. پیام های توئیتری ترامپ پاسخی به این هجمه شدید رسانه ها است.»

منتقدان پس از مناظره اخلاق و نزاکت ترامپ را زیر سوال بردند؛ اما کانوی، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا، را به بدخلقی متهم کرد. 

وی گفت: «رفتار کلینتون عجیب و غریب است. او در سخنانی گفته بود باید اختلاف او و ترامپ در نظرسنجی ها 50 درصد باشد. این در حالی است که او حتی موفق به کسب 50 درصد آرای احتمالی نیز نشده است؛ زیرا مردم به او اعتماد ندارند. مردم او را دوست ندارند و نمی خواهند او رئیس‌جمهور شود.»

رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ در پایان گفت آنچه برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری لازم و واجب است، برخورداری از صداقت است نه خوش خلقی.

تنها 34 روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است. در آخرین نظرسنجی منتشر شده از سوی ان بی سی نیوز، هیلاری کلینتون با کسب 46 درصد آرای احتمالی پیشتاز است. ترامپ نیز توانست در این نظرسنجی 40 درصد آرای رأی دهندگان احتمالی را به خود اختصاص دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار