معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:در نشست کمیته امور زیر بنایی استان 13 طرح مختلف اقتصادی، تفریحی، اردوگاهی وعمرانی به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون عمرانی استاندار در کمیته امور زیر بنایی استان بابیان اینکه یکی از کمیته های مهم واساسی استان کمیته امور زیر بنایی است که در آن تصمیمات مهم در خصوص حل مشکلات زیر بنایی در استان انجام می شود گفت:پیگیری و حل مغایرت های اصلی در طرح تفصیلی شهر دوگنبدان، گره گشایی از طرح های عمرانی اولویت دار در استان، حل مشکلات پل های ورودی شهر یاسوج با رویکرد آینده نگری از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

پژمان نیک اقبالی با اشاره به ساخت پل سوم، چهارم و پنجم بشار یاسوج و اینکه تنها پل ارتباطی پلهای اول ودوم بشار است افزود:به لحاظ مسئله ی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران این موضوع دارای وضعیت خطر ناکی است که در صورت بروز مشکل ارتباط باجنوب شهر قطع می شود. وی گفت:یک لاین از پلهای سوم و چهارم بشار در حال تکمیل شدن است که برای تکمیل آن به 6میلیارد تومان دیگر  نیاز است ودر صورت اختصاص اعتبار تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

نیک اقبالی افزود:برای چهار خطه کردن این پل با زیرگذر ها به بیش از 15میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی همچنین از احداث یک پل دیگر توسط شهرداری یاسوج در منطقه شرف آباد برای اتصال به روستای مختار خبرداد وگفت:در مرحله ی اول این پل حدود 15میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

به گفته ی نیک اقبالی بابهره برداری ازاین سه پل مشکلات تردد درمرکز استان در آینده حل می شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.