یاسوج؛

اختصاص 171میلیارد ریال اعتبار به طرح های نیمه تمام باشت

فرماندار باشت گفت:بیش از 171میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و دو درصد نفت به طرح های عمرانی نیمه تمام این شهرستان در سال جاری اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مسعود حسینی گفت: 100 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه نفت و 71 میلیارد از محل اعتبارات تملک و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای طرح های نیمه تمام باشت در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از 100 طرح عمرانی در بخشهای مختلف در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان در دست اجراست.

وی ابراز کرد: این طرح ها در حوزه های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در دست اجراست.

حسینی ابراز داشت: تکمیل و افتتاح طرح های نیمه تمام از اولویت های مهم کاری مسئولان شهرستانی است.

فرماندار باشت در ادامه گفت: 160طرح بزرگ و کوچک در دولت تدبیر و امید در این شهرستان اجرا شده است.

حسینی اظهار داشت: طرح های بزرگی در سه سال اخیر همچون ساماندهی رودخانه باشت، پمپاژ آب کشاورزی، ایمن سازی جاده باشت به چرام و طرح جاده 45متری باشت اجرا شده که نقش مهمی در رفاه حال مردم و توسعه این شهرستان داشته است.

وی گفت: طرح های رفع نقاط حادثه خیز جاده باشت به چرام به طول شش و نیم کیلومتر و با 70 میلیارد ریال اعتبار، روکش آسفالت روستاهای خان احمد به طول 12 کیلومتر و با 15 میلیارد ریال اعتبار، گازرسانی به بیش از 12 روستا، تعمیر و تجهیر 24 خانه بهداشت و آبرسانی به 17 روستا از خدمات ماندگار دولت یازدهم در شهرستان باشت است.

فرماندار باشت گفت: 12 طرح پیشنهادی این شهرستان در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد تامین اعتبار شد که جذب این اعتبارات توسعه این شهرستان را به همراه دارد.

حسینی افزود: تکمیل طرح های جاده باشت - چرام، چهار خطه کردن جاده های ارتباطی باشت - گچساران، پارک ساحلی، اصلاح شبکه های توزیع برق، توسعه باغ ها، تکمیل طرح های کوچک تامین آب و کمک به تاسیس صندوق های حمایتی کشاورزی مهمترین طرح های پیشنهادی این شهرستان در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد بود.

وی بیان کرد: تامین اعتبار طرح های صنعتی، ساماندهی آبیاری نوین، افزایش سهمیه وام ازدواج، اعطای تسهیلات اشتغالزایی، گازرسانی به روستاها و فراهم شدن زیر ساخت های دولت الکترونیک از دیگر دستاوردهای سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان است.

شهرستان 21هزار نفری باشت در 110کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.