یاسوج؛

اجلاسیه ی فصلی معاونان فنی مراکز صدا سیمای کشور در یاسوج

مدیر کل برنامه ریزی و امور مالی سازمان صدا و سیما گفت:دستگاهها ی دولتی معاونت فنی مراکز سازمان صدا و سیما را برای تحقق کار سیگنال رسانی زمینی یاری کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر کل برنامه ریزی و امور مالی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در شانزدهمین اجلاسیۀ فصلی معاونان فنی این سازمان در یاسوج با بیان اینکه تامین صدا و تصویرِ با کیفیت، در کنار محتوای برنامه سازی حق مخاطبان است گفت: با تعامل خوب دستگاه های اداری کهگیلویه و بویراحمد با معاونت فنی شبکه استانی دنا 97 درصد جمعیت این استان از سیگنال رسانی مطلوب برخوردار هستند که از این حیث در مقایسه با سایر شبکه های استانی پیشتاز است.

رحمتی میزان پوشش سیگنال رسانی کشور را 85 درصد اعلام کرد و افزود: زیر ساختهای ارتباطات زمینی برای یکپارچه سازی سیگنال رسانی از اولویتهای معاونت فنی این سازمان است.

وی گفت: در این اجلاسیه چگونگی موفقیت شبکه استانی دنا در کار سیگنال رسانی برای اثر بخشی بیشتر بررسی می شود .


رحمتی با بیان اینکه در برنامه ای زمان بندی شده زیر ساخت ها در همۀ حوزه های رسانه تامین می شود افزود: توانمندی شبکه استانی دنا در تامین اتوماسیون صدا و تصویر قابل تقدیر است.


در حاشیه ی این اجلاسیه اشعه شعار معاون فنی شبکۀ استانی دنا هم تبادل اطلاعات، ارزیابی و آشنایی با تکنولوژی روز دنیا را از جمله اهداف این اجلاسیه برشمرد و گفت: پوشش صدا و تصویر دیجیتال در استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق 49 ایستگاه انجام می شود .


شانزدهمین اجلاسیه معاونان فنی صدا و سیمای مراکز به مدت دو روز به میزبانی شهر یاسوج برگزار می شود.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.