در سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه، صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه خوش درخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه که در تهران برگزار شد معاونت فنی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بالاترین امتیاز  توانست رتبه اول مراکز استان‌های سراسر کشور را از آن خود کند. 

یوسف افشارنیا گفت: با بررسی‌های انجام شده حوزه معاونت فنی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای، فرستنده‌های تلویزیونی،IT، تاسیسات، پشتیبانی فنی، فرستنده‌های رادیویی توانست با پشت سر گذاشتن استان‌های برخودار، رتبه برتر و برگزیده مراکز استان‌ها شود.

۰
+-مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بررسی‌های انجام شده حوزه معاونت فنی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای، فرستنده‌های تلویزیونی،IT، تاسیسات، پشتیبانی فنی، فرستنده‌های رادیویی توانست با پشت سر گذاشتن استان‌های برخودار، رتبه برتر و برگزیده مراکز استان‌ها شود.

افشارنیا افزود:یکی از بزرگترین اقدامات صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد طراحی و ساخت نرم افزار رادیونما بود که به دست توانمند همکاران فنی استان انجام شد که مورد تقدیر مسولان ارشد سازمان قرار گرفت.

وی گفت: این موفقیت به عنوان طراحی اصلی مورد استفاده همه مراکز استان‌های کشور و شبکه‌های رادیویی سراسری قرار گرفت

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد پوشش 96 درصدی مناطق استان با دیجیتال، راه‌اندازی 2 استودیوی مجهز تولید سیما، واحد سیار sng، واحد سیار مجهز تلویزیونی، واحد سیار مجهز رادیویی، راه‌اندازی اتوماسیون کاملا دیجیتال سیما و نصب و راه‌اندازی ژنراتور 100 کیلووات سیار از دیگر اقدامات انجام گرفته در رسانه استانی بوده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.