تأکید بشار اسد بر لزوم مقابله فکری با تروریست‌ها

رئیس‌جمهور سوریه تأکید کرد از بین بردن تروریسم تنها از طریق مبارزه با تروریست‌ها بر روی خاک نیست بلکه باید با ایدئولوژی آنها مقابله کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با هیئتی از انگلیس درباره اوضاع سوریه و جنگ علیه تروریسم و راه‌های مقابله با خطرات تندروی بحث و گفتگو کرد.

اسد در این دیدار گفت: خطرناک‌ترین مسئله‌ای که امروز با آن مواجهیم تلاش برای نشر افکار افراطی در داخل جوامع منطقه و خارج از آن است. همین مسئله اساس تروریسمی است که اخیرا به اروپا و غرب ضربه زده است.

وی تأکید کرد: از بین بردن تروریسم تنها از طریق مبارزه با تروریست‌ها بر روی خاک نیست بلکه باید با ایدئولوژی مقابله کرد که تروریسم بر پایه آن بنا شده است؛ ایدئولوژی که حد و مرزی نمی‌شناسد.

اسد گفت: سفر هیئت‌های خارجی به سوریه و اطلاع یافتن از رخدادهای کشور ما در نشان دادن تصویر درستی از این رخدادها و فاش کردن دروغ‌بافی رسانه‌های غربی در این باره نقش دارد به ویژه اینکه این رسانه‌ها دستورکارهای سیاسی دارند که در خدمت دولت‌هاست نه در خدمت مردم.

اعضای این هیئت نیز تأکید کردند که این دیدارها برای آن‌ها این امکان را فراهم می‌آورد که حقایق را منتقل کرده و برای اصلاح دیدگاه اشتباه دولت انگلیس درباره سوریه تلاش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار