فرماندار گچساران گفت: بیش از 600 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی، سرمایه ای، 2 درصد نفت و ماده 180 به دستگاه های اجرایی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عبدالرحیم رحیمی در جلسه کارگروه امور بانوان افزود: از مجموع اعتبارات عمرانی مصوب افزون بر 310 میلیارد ریال ازمحل 2 درصد نفت، 180 میلیارد ریال ماده 180 و مابقی از محل اعتبارات استانی است.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار برای ساخت، مرمت و تکمیل پروژه های عمرانی اداره های دولتی این شهرستان اختصاص یافته است.

رحیمی با اشاره به اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالا در شهرستان تصریح کرد: در صورت تامین و جذب کامل اعتبارات عمرانی مصوب ، بخش عمده ای از طرح های نیمه تمام گچساران تکمیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: 165میلیارد ریال اعتبار، امسال برای طرح های عمرانی شهرداری دوگنبدان در نظر گرفته شده است.

فرماندار گچساران افزود: 65 میلیارد ریال از این میزان اعتبارات به حوزه راه و 54 میلیارد ریال به طرح های جهاد کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.

وی ابراز کرد: 42میلیارد ریال از محل اعتبارات سال 95 این شهرستان برای بهسازی و تکمیل طرح های عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص یافت.

رحیمی با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به بانوان افزود: در سفر اخیر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد 2 طرح ورزشی ویژه بانوان این شهرستان تامین اعتبار شد.

فرماندار گچساران ادامه داد: این طرح ها شامل ساخت سالن چند منظوره و استخر شنا است که بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی گفت: مسائلی نظیر کارآفرینی و اشتغال، آموزش بانوان، ورزش و اوقات فراغت زنان و دختران روستایی و عشایری از مهمترین حوزه های در حال پیگیری و انجام است.

رحیمی نخستین گام در برطرف کردن بخشی از مشکلات زنان را حضور آنان در سمت های مدیریتی عنوان کرد و گفت: این قشر نیز باید با افزایش توانمندی های خود در این زمینه تلاش کنند


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.