صندوق زیست‌فناوری خطرپذیر تأسیس شد

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: صندوق خطرپذیر زیست‌فناوری با هدف حمایت مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و خطرپذیر تاسیس شده است.

صندوق زیست‌فناوری خطرپذیر تأسیس شدمصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه های این ستاد اظهار داشت: اقدامات ستاد توسعه زیست فناوری بیشتر جنبه ستادی داشته و در یک دفتر مرکزی، کار هدایت و تشویق سازمان‌های ذیربط را در جهت پیشبرد اولویت‌های اصلی ستاد انجام می‌دهد. 
 
وی یادآور شد: اولویت‌‌های زیست فناوری که برای کشور بیشتر جنبه اقتصادی دارد بیشتر مورد نظر ستاد توسعه زیست فناوری بوده و در همین راستا معاونت علمی و فناوری حمایت های ویژه ای از سازمان زیست‌فناوری می‌کند. 
 
قانعی در ادامه تصریح کرد: نقشه راه جامعه برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده از سوی این ستاد ترسیم و برای تصمیم نهایی به استان‌های ذیربط فرستاده شد.
 
وی عنوان کرد: سند جامعه طرح آمایش سرزمین زیست فناوری با استفاده از بودجه‌های تحقیقاتی مشخص و بر اساس ماموریت‌ های آمایش مورد حمایت مسئولین قرار گرفته است.
 
قانعی ضمن اشاره به اینکه با تاسیس صندوق زیست‌فناوری، حمایت‌های مالی از طرح‌های اولویت‌دار صورت گرفته است، گفت: این صندوق به صورت خطر پذیر از شرکت‌های دانش بنیان نوپا و پروژه های خطرپذیر حمایت می‌کند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار