شیراز؛

کم نظیربودن نگاه دولت یازدهم به حوزه سلامت

موافق و مخالف تأیید می کنند نگاه دولت یازدهم به حوزه سلامت کم نظیر بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: طی سه سال دولت یازدهم در حوزه سلامت گام های مهمی برداشته شده است.
ایمانیه با اشاره به تلاش دولت در زمینه تامین سلامت مردم تصریح کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت از طرح های مهم و بی نظیر دولت در بخش درمان و سلامت بوده است.
وی اظهار داشت: عدم اجبار مردم برای تهیه دارو و ملزومات در خارج از بیمارستان و تامین همه نیاز ها توسط بیمارستان با کمک دولت ازجمله خدمات ویژه دولت به مردم بوده است.
وی به برنامه های حوزه سلامت در فارس اشاره کرد و ادامه داد: ساخت 8 بیمارستان با اعتبار بیش از هزار و 300 میلیارد ریال در شهرستان های شیراز، استهبان، آباده، بوانات، علا مرودشت، بیضا، داراب، زرقان و قادر آباد از جمله طرح های مهم اجرا شده، طی 3 سال از عمر دولت یازدهم در حوزه سلامت بوده است.
ساخت 260 واحد بهداشتی شامل پایگاه سلامت، مراکز جامع سلامت روستایی، مراکز جامع سلامت شهری و خانه بهداشت با اعتبار610 میلیارد ریال، ساخت 173 پانسیون برای پزشکان و سرایداران در روستا ها با 150 میلیارد ریال اعتباراز دیگر طرح های حوزه سلامت در استان فارس است که رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آن ها اشاره کرد.
دکتر ایمانیه از ساخت 26 کلینیک تخصصی و مراکز شیمی درمانی در شهرستان های استان خبر داد و گفت: راه اندازی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه (س) ویژه زنان در شیراز پیش بینی شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار