این پروژه ها دارند تا پایان امسال پیشرفت فیزیکی 50 درصد داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه در حوزه پروژه‌ های بیمارستانی 122 هزار متر مربع بیمارستان در حال اجرا داریم  گفت: برای تکمیل این پروژه ها نیاز به 400 میلیارد تومان اعتبار داریم اما اعتبار مصوب امسال تنها 51 میلیارد تومان است.
مقبلی افزود: با مساعدتی که وزیر راه برای این پروژه ها دارند تا پایان امسال پیشرفت فیزیکی 50 درصد داشته باشند.
وی با بیان اینکه استان فارس در حوزه بزرگ راهی خیلی عقب است و استان شاه راه جنوب کشور است نیاز است که در حوزه بزرگ راهی توسعه یابد افزود: تا پایان امسال 150 کیلومتر بزرگراه در استان فارس به مرحله اجرا می‌ رسد.
مقبلی بیان کرد: بدهی پیمانکاران در حوزه بزرگراهی 230  میلیارد تومان است که از طریق اسناد خزانه ملی بخشی از آن را پرداخت کنیم.
وی با بیان اینکه تا کنون شش هزار و 155 کیلومتر راه روستایی در استان فارس ساخته شده و 624 کیلومتر درحال ساخت است گفت: 10 هزار و 900 کیلومتر راه روستایی استان فارس نیاز به بهسازی دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه پرونده مسکن مهر را تا پایان امسال و حداکثر سه ماه اول سال 96 در استان فارس ببندیم ادامه داد: در حوزه مسکن مهر تعهد راه و شهرسازی 51 هزار واحد مسکن بوده که هفت هزار واحد آن باقی مانده است.
وی با بیان اینکه سالانه 28 میلیون تن کالا و 12 میلیون نفر مسافر از طریق  محورهای استان فارس جا به ‌جا می‌شود افزود: 8.5 درصد راه‌های کشور مربوط به استان فارس است و این استان در این زمینه رتبه چهارم کشور را دارد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار