اصفهان؛

بهره‌برداری از 36 واحد مسکن مهر تا پایان شهریورماه

فرماندار سمیرم گفت: تا پایان شهریور ماه 36 واحد مسکن مهر سمیرم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمدحسین نصرتی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سمیرم به خدمات دولت در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: ازجمله طرح‌های شاخص قابل بهره‌برداری شهرستان سمیرم در هفته دولت بهره‌برداری از شبکه دیجیتال بخش دناکوه، پادنا، سمیرم و حنا با اعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی با اشاره به افتتاح طرح برق‌رسانی با هزینه 250 میلیون تومان توسط اداره برق، افزود: تا پایان سال 95 شبکه دیجیتال بخش وردشت و ونک نیز کامل می‌شود.

فرماندار سمیرم از ساماندهی 9 گلزار شهدا در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمامی گلزارهای شهدای شهرستان ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به طرح اجرای استخرهای ذخیره آب در حوزه کشاورزی، اذعان کرد: در این زمینه چندین مورد با کمک دولت و همیاری مردم اجرایی شد و در همین راستا مردم می‌توانند در زمستان حق‌آبه خود را ذخیره و برای فصول کم‌آبی در جهت حفظ باغات استفاده کنند.

نصرتی به بحث 55 کیلومتر لوله‌گذاری برای نجات باغات و جلوگیری از هدر رفت نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته در سفر استاندار به سمیرم 23 مورد مصوبه داشتیم که حاصل این مصوبات حل بخشی از مشکلات مردم ازجمله تأمین لوله برای انتقال آب با اعتبار 2 میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به انتقال آب از رودخانه ماربر یادآور شد: بخش از اعتبارات یک میلیارد تومان این طرح توسط دولت و حدود 600 میلیون تومان نیز آورده مردمی بود که آب از رودخانه ماربر به سرچشمه بازرنگ پمپاژ و باغات مردم منطقه را نجات داد.

نماینده دولت در سمیرم به اجرای طرح تکثیر ماهی‌های پرورشی با بیش از 1.5 میلیارد اعتبار در این شهرستان توسط جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: طرح هادی روستایی در 14 روستای شهرستان با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان اجراشده است.

وی با بیان این‌که مسکن مهر مانند کلاف سردرگمی شده که مردم سال‌هاست چشم‌انتظار تکمیل آن هستند، اظهار کرد: تا پایان شهریور ماه 36 واحد مسکن مهر سمیرم به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

نصرتی یادآور شد: در طول این دو سال با اعتبار بیش از 3.5 میلیارد تومان ماشین‌آلات به‌منظور خدمت و آبادانی روستاها در اختیار دهیاران قرارگرفته است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون همدلی مردم و دولت، اذعان کرد: مسئولان دولت به‌عنوان خادمین مردم فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند و برای اعتقاد و اعتماد به دولت خدمات آن را برای مردم بدون غلو بازگو کنند.

فرماندار سمیرم هفته فرهنگی فرصتی برای معرفی شهرستان در همه حوزه‌ها دانست و اظهار کرد: این برنامه به مدت سه شب از 27 تا 29 شهریورماه با استفاده از تمام ظرفیت‌های بومی شهرستان ازجمله معرفی ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی، معرفی چهره‌های ماندگار، جشن شکرگزاری نعمت سیب و معرفی بسیاری از ارزش‌های انقلابی و اسلامی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر مشارکت همه نهادها در برپایی این برنامه و توجه به اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک از منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از خدمات دولت در غرفه‌های متعدد به نمایش گذاشته می‌شود.

نصرتی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته دولت، مدیران شهرستان موظف هستند بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با حضور در مساجد به ارائه گزارش اقدامات خود برای مردم بپردازند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.