معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

افتتاح 23 هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت/ مسکن مهر صدرا به مرز 20 هزار واحد می‌رسد

با آغازهفته دولت بیش از 23 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری رسید ،همچنین تا پایان این ماه تعداد مسکن مهر صدرا به مرز 20 هزار واحد می رسد.

افتتاح 23 هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت/ مسکن مهر صدرا به مرز 20 هزار واحد می‌رسد نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مديرعامل شركت مادرتخصصي عمران شهرهای جديد در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود: طی هفته دولت در شهرهای جدید بیش از 23 هزار واحد مسکن مهر با قابلیت اسکان برای 70 تا 100 هزار نفر ، افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرار است تعداد واحد های مسکن مهر در شهر جدید صدرا به بیش از 24 هزار واحد مسکن مهر برسد، تصریح کرد : تا پایان ماه تعداد واحدهای آماده بهره برداری مسکن مهر در این شهر به مرز 20 هزار واحد می‌رسد، این در حالی است که در دولت قبل 3 هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید ساخته شده بود و در این دولت تاکنون 17 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری رسیده که تا قبل از دهه فجر امسال این میزان به 24 هزار واحد می‌رسد.

رئيس هيأت مدیره شركت مادرتخصصی عمران شهرهای جديد با اشاره به اینکه قبل از دهه فجر پرونده مسکن مهر در صدرا بسته می‌شود گفت: تکمیل موارد زیربنایی ، روبنایی و زیرساخت‌ها ، همچنین مسجد و مدرسه 12 کلاسه و 3 واحد آموزشی دیگر در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

نریمان با اشاره به اینکه جهت استاندارد بود ن شهر جدید صدرا، فضاهای خدماتی، تجاری و ورزشی در این شهر ایجاد کردیم ،افزود: علاوه بر این آزادراهی برای این شهر ساخته می شود و قطار حومه‌ای صدرا این شهر را به شیراز وصل می‌کند که تاکنون کار مطالعه آن آغاز شده است.

نریمان با اشاره به تداوم ساخت مسکن مهر و افتتاح این واحدها در شهرهای گلبهار نزدیک مشهد، شهر جدید علوی در هرمزگان و شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد و شهر جدید سهند در تبریز در هفته دولت تصریح کرد: با این رویکرد می‌توانیم بگوییم کار ساخت مسکن مهر تقریبا به اتمام رسیده و از این به بعد باید فضاهای آموزشی، تجاری، امنیتی و فضای سبز را در این مناطق ایجاد کنیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اختصاص بیش از 500 هکتار فضای آموزش عالی در شهر جدید صدرا با کمک بخش خصوصی و دولتی ،تصریح کرد: با کمک‌های خیریه ،بزرگترین بیمارستان پیوند اعضا در صدرا ساخته می‌شود و این شهر قفل درمانی استان فارس خواهد بود، همچنین ظرفیت قطب دانشگاهی استان فارس را داراست.

وی ادمه داد: به وسیله جاده‌ مناسب سهند را با آزاد راه به تبریز وصل می‌کنیم و در کنار آن قطار حومه‌ای تبریز احداث می‌شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
انشاالله در آینده نزدیک دولت خانه های مهر را اجاره به شرط تملیک به خانواده های بی سرپناه واگذار خواهد کرد . به امید آن روز که همه صاحب خانه شوند .
آخرین اخبار