بنا به گفته سازندگان بازی no man's sky این بازی هیچ گاه تمام نمی شود.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا به اظهارات شرکت hello games که از سال 2008 شروع به ساخت بازی نموده است ،بازی جدید این کمپانی با نام no man's sky به قدری بزرگ است که کسی قادر به تمام کردن این بازی نیست. طبق اظهارات این کمپانی در این بازی بیش از 18 تلریون سیاره طراحی شده که اگر گیمر تنها 1 ثانیه روی هر سیاره قدم بگذارد سفری 5 میلیارد ساله را در پیش دارد.

بیش از دو سال است که در هر مراسم و نمایشگاهی، صحبت از No Man's Sky و کهکشان پهناورش می‌شود. در حالی که خیلی‌ها هنوز از هدف کلی بازی اطلاع دقیقی نداشته و همچنان این پرسش که «ما در بازی قرار است چه کار کنیم؟» بین جامعه‌ی گیمرها رد و بدل می‌شد.

بازی تمام نشدنی

"No Man's Sky " را می‌توان در چهار کلمه خلاصه کرد: کاوش، بقا، مبارزه و تجارت. طبق صحبت‌های سازنده‌ی بازی یکی از اهداف اصلی که می‌توان آنرا دنبال کرد، رسیدن به مرکز هستی است و در این راه قطعاً چهار عمل بالا همراه ما خواهند بود. جستجو برای منابع و عناصر مختلف در سطح سیاره‌ها، تلاش برای بقا در سخت‌ترین شرایط محیطی و جوی، مبارزه با دزدها و البته پلیس‌های فضایی و خرید و فروش عناصر و سوخت‌های مورد نیاز چهار پایه‌ی اصلی No Man's Sky را تشکیل می‌دهند.

این بازی در تابستان 2016 برای کنسول ps4 و کامپیوتر اکران شده است.


/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.