برگزیدگان رویداد بازی سازی level up به آلمان اعزام می شوند

دبیر شورای اطلاع رسانی بنیاد ملی بازی های رایانه ای از اعزام برگزیدگان رویداد level up به کشور آلمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی کافی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رویداد بازی‌سازی level up گفت: این رویداد یک ماهه برگزار شده است و امشب با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

وی افزود: نیاز است تا بازی‌های ساخت کشور به بازارهای جهانی راه پیدا کنند از این رو رویداد یک ماهه level up طراحی شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه این بنیاد، بازی‌سازان داخلی را برای رسیدن به استانداردهای جهانی در این امر یاری خواهد کرد، اظهار داشت: این رویداد قدم مهمی برای حضور در بازار جهانی خواهد بود.

کافی با بیان اینکه 160 اثر به دبیرخانه این رویداد برای داوری رسیده است، اعلام کرد: به تمامی شرکت‌کنندگان استانداردهای جهانی آموزش داده شده تا هرچه بیشتر آثار خود را به این استاندارها نزدیک کنند.

وی با ابراز خرسندی از استقبال بازی سازان برای این رویداد گفت: خوشبختانه آثار رسیده از کیفیت مناسبی برخوردارند و با حداکثر رعایت استانداردهای جهانی ساخته شده اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای همچنین از حمایت‌های بنیاد پس از اتمام این رویداد مهم از بازی سازان برگزیده خبر داد و اظهار داشت: تولیدکنندگان برتر که دارای نگاه جهانی هستند هفته آینده به آلمان اعزام خواهند شد تا فرصتی برای عرضه بازی های ایرانی در بازارهای خارجی فراهم شود.

کافی ادامه داد: همچنین این برگزیدگان در تعامل با ناشران و تولیدکنندگان می توانند به تولید محصولی مشترک بپردازند.

گفتنی است، رویداد بازی سازی level up امشب با معرفی برگزیدگان در فرهنگسرای اندیشه به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار